Isnin, 17 Oktober 2016

Hubby Is Our Chef


Ini adalah makanan special yang di sediakan oleh my beloved hubby untuk Nuha & Me. Suatu hari after solat marghib Nuha mengomel nak makan fries. Aku pulak tengah duk main game COC. Mana boleh nak masuk dapur lagik, perang belum habis lagi ni.... :)

Tengah syok berperang menggunakan 2 akaun google yang berlainan, tiba2 hidung-ku menangkap bau makanan yang agak sedap dari dapur. Pergi jenguk sat, rupanya my hubby tengah duk menggoreng sesuatu. Ok fine, kita sambung COC balik. hehehe. 

Dah habis berperang bagai, dah menang dapat duit riban-riban maka aku terus ke dapur. Nak tolong hubby laa, mana boleh biarkan my beloved buat kerja sorang2. Sesampai saja aku kt pintu dapur tengok hubby dah siap masak dah pun. Siap hidang dalam pinggan macam kat kedai gituu.. aduss terharu seketika. Rasa je nak peluk hubby & cium2 banyak kali kat dapur tu. Oppsss hihihihi.. tapi itu hanyalah gambaran dalam fikiran aku sahaja. Hakikatnya aku hanya tolong angkat pinggan tu then letak atas meja makan sambil buat muka comel tanda terima kasih coz hubby tolong masak untuk kitorang. 




Yang ni untuk Nuha



Yang ni untuk Ibu

Baru saja nak makan, azan isya' berkumandang dari surau sebelah rumah kami. Hubby terus bergegas untuk solat isya' berjemaah di surau. Aku suruh hubby makan sikit tapi hubby cakap tak apelah, dah kenyang tadi makan masa tengah masak kat dapur. Oh My... agak tersentap mak nak, rasa nak nangis sekali lagi kat kaki my hubby ...hihihi... you are ..very... very sweet my love... Jauh dalam hati rasa sangat tersentuh. He is My beloved hubby. I love Him so much. 

Walaupun kami 2 beranak je makan, tapi aku tinggalkan sikit untuk hubby, rasa sangat bersalah makan without him, tapi kalau tunggu hubby balik baru nak makan sejuk beku pulak nanti.. hihihi alasan semata-mata, walhal aku pun lapar jugak ... 

My sweet beautiful love, you truly are such an amazing & wonderful gift from God, no question & I am ever grateful for you & your love for me!! 
Thank you sweetheart from every fibre of my being.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan