Ahad, 24 Jun 2012

Debat Perdana PRU13 Hala Tuju Islam

Bosan gile lepak kt opis pagi ni, aku duk sesorang je kt opis, minah kerani ni xtau kemana.. top management ade meeting, aku pun baru je selesai meeting ngan surveyor td berkenaan dgn tanah di Bukit Tunku... Tp minah senget tu tidak jugak masuk opis sampai skrg, jam dah menunjukkan 1 ptg, nasib baik aku pose harini so xperlu kuar lunch, klu x mmg xde sesapa la kt opis, hari ni aku bertindak sebagai kerani opis lg, angkat phone dan bukak pintu amik parcel dan segala macam benda... hmm so aku layan ceramah perdana di Youtube jelaa, xkuasa nk angkat call lg, thats not my duty ok..

4 ahli panel yg hangat membicarakan tentang Hala Tuju islam...

saudara da saudari yg budiman boleh mendengar dan memahami segala maklumat yg ingin di sampaikan oleh ahli panel yg hebat lg berilmu
di sini    Wacana Perdana 11


Renung2kan dan selamat beramal...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan