Selasa, 5 Jun 2012

Swimming Suit baby Nuha

Salam to All...

Today aku amik AL coz Opah baby Nuha balik kampung aka. Terengganu, so terpaksalah aku amik AL utk menjaga anakanda kesayangaku ini, esok plak my hubby cuti untuk jaga baby.. ehehehe best jugak camtu coz my hubby ade kt umah la esok (Jumaat 8/6 2012) best2.. plan nye this weekend nk ajak my hubby ke Pantai Remis Jeram, rase cam nk makan "Cpud" yum-yum sedapnye..

Actually entry kali ni aku nk cite pasal my Baby Nuha swimming, ehehe sngt seronok nk masukkan Nuha dlm pool, persiapan pertama aku g beli swimming suit baby laa.. sgt comel huhuhu.. Spongebob lg, beli kt Aeon OU.. jauh tu beli swimming suit adik.. ehehe mcm biasala hobi aku kan suke jalan di Bandar Utama tu, even xde ape nk beli pun aku suke pusing2 cuci mate kt situ.. dr mude sampai da beranak 1 ni.. ehehe.. cite pasal swimming suit tu harga dia $76 ade discount 20% menjadikan suit tu berharga $60.80 bolehlaa.. sgt comel kot pada mata aku yg rabun ni.. :)) Nuha mesti suke ..kan..kan..kan.. syg Ibu muahahaha... nnt kite ke pool plak yea syg..


Inilah baju comel spongebob Nuha...


Brand Nicelodeon, huhu ade jugak ye, aku pun xtau, main rembat aje,
xtengok pun brand ape, bintang2 tu comel, Nuha suke gigit ropol2 bintang tu :)

For ur info, aku ni klu da terlajak ke Aeon tu mmg xsah klu xborong ape2, adeehh mmg suke shooping la aku ni, tp bukan shooping utk aku, slalunya aku akan shoopping utk org lain. sgt pelik kan.. ehehehe perasan pemurah ke aku ni..? ehehe adela sikit pemurah kot, maklumla duit pun cukup2 ade je, nk over pemurahkan ade mkn maggi plak aku tiap2 ari.. kuikuikui..

After lutut da naik kebas sume maka my hubby ajak balik umah, lapar pun ye jugak kot, mule2 ingat nk g makan tp terpaksa cancle kan coz td ptg da ngap McD. dlm perajalanan nk sampai kt umah tu tetiba aku tukar fikiran, nk jugak beli Nasi Goreng Patani kt Koh Samui Bdr Baru Bangi Sec 7 tu.. sgt sedap looorr harga cume RM5 sahaja.. ehehe klu xcaya boleh cuba... hehehe beli 1 je .. after that terus balik umah, makan n tido... yummy2 kenyang + mood sgt happy dpt shopping sakan even duit da manayk habis.. :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan