Sabtu, 30 Jun 2012

Saat Kau Pergi Jauh

Jam 7.30 pg bersiap2 untuk hantar hubby ke KLIA, 
aritu aku pk  mcm xnk  hantar my hubby ke KLIA, coz aku sebenarnya tersangat sedey, xnk tengok my hubby pergi tinggalkan aku & Nuha. Nnt ade aku berjujuran airmata kt situ, so aku suh hubby amik Limo jelaa...

Tp bile aku terbangun subuh td pagi, tetiba jiwa di selubungi rase sedey yg teramat bile mengenangkan yg hubby akan berangkat ke Aussi jam 10am kejap lg, pantasnya masa membawa aku, tub2  hubby da nk berangkat, terasa seperti mimpi je sume ni, aargghh mampukah utk aku lalui hari2 tanpa hubby sepanjang 3bulan lebey ni..

Yaa Allah berilah aku kekuatan, bertapa ku lemah utk hadapi dugaan ini tanpa dia yg aku kasihi. aku decide nk hantar hubby ke KLIA jugak, so suh dia cancelkan je LIMO tu, aku akan cube menenangkan diri aku, ape yg bermain di fikiranku saat itu hanyalah ingin menghabiskan sisa2 waktu yg ade bersamanya. Dan ape yg pasti aku-lah insan yg paling rindu kepadanya dan saban hari berdoa moga2 dia cepat kembali di sisi... :'(




Saat kutahu kau akan pergi jauh,
Izinkan aku tuk selalu menantimu
Untuk katakan ku ingin dirimu..

Agar kau tau bertapa ku terlalu mencintaimu..
Aku akan menunggu hingga dirimu kembali utkku..

Moga Allah sentiasa menjagamu & merahmati dirimu sygku... aku sentiasa menantimu di sini 
dgn seberkas doa pada setiap sujudku 
utk kebahagiaan dirimu... :'( 


Sepanjang perjalanan balik dr KLIA td, airmataku xhenti2 mengalir, terasa benar kesepian bile hubby xde, Baru je beberapa jam berpisah, rasenya mcm aku nk peluk hubby kuat2 and xkasi dia pegi, tp aku hanya berilusi sendiri... realitinya aku hanya melihatnya pergi meninggalkan aku...

Sarapan kt KFC KLIA td pun aku xbape nk makan, cume di gagah-kan juga utk menelannya, hati bergolak kencang. sedaya upaya aku cube utk tidak mempamerkn kesedihan dihadapannya. Bimbang nnt perasaanku makin menjadi2...

cume ape yg mampu aku katakn padanya " abg take care ok, nnt kt sana jgn lupa call selalu yea, pagi, ptg & mlm coz nnt adik (Nuha) rindu..." Tp yg sebenarnya akulah yg rindu padanya setiap saat dan ketika...

Ape yg aku buat dr td serba xkena, lepas tidokan Nuha ingatnye aku pun nk lelap skali, tp hati & fikiran asyik teringatkan hubby, Tersangat-sangat rindukan hubby, sambil menulis coretan ni pun airmataku xberenti mengalir je dr td..

 
Doaku semoga segalanye baik2 belaka... :'(
Cepatlah mase berlalu pergi...
Aku ingin dia kembali kepadaku...
Love & Miss U so much syg...