Khamis, 14 Jun 2012

Malay Evergreen Song

Rambu-Ramba

Kalaulah pergi ke Kuala Pilah
Singgah sebentar di Pekan Dangi
Kalau di hati rasa gelisah
Ingatlah aku ada di sini

Kalaulah pergi ke Kota Bahru
Singgah sebentar Kuala Terengganu
Biarlah aku jadi temanmu
Mengubat hati yang sedang rindu

Rambu Ba Rambu Ramba
Oh berdebar aku rasa
Apabila bertentang mata
Tak kusangka terjatuh cinta

Rambu Ba Rambu Ramba
Ada cinta dalam dada
Sepanjang masa engkau kusayang
Siang malam ku terbayang

Rambu Rambu Ramba
Terbayang di mata
Rambu Rambu Ramba
Hanya engkau kucinta


jom layan lagu ni...


Lagu ni, aku slalu dengar sejak aku kecik2 lg, dr zaman kanak2 sampaila aku da ade anak sekarang, mmg evergreen betoi lg ni, arwah ummi pun suke nyanyi lagu ni, nyanyi time dia masak kt dapur..
ehehe..

Abi suke nyanyi kt dapur jugak, klu time dia landing kt dapur tu dgrla suara dia nyanyi mcm2 lagu.. my abi pandai nyanyi, sedap suara dia mcm M.Nasir.. hehehe.. sngt kelakar klu ingat zaman kanak2 yg riang ria..

melalui zaman kanak2 yg sangat indah  adalah impian setiap anak2, 
moga aku mampu membahagiakan anak2 aku seperti mana kebahagiaan yg telah aku rasakan mempunyai Ummi & Abi yg sentiasa mengambil berat dan sayang-kan aku, walaupun mereka telah tiada di-sisi namum
kasih syg mereka tetap terasa dlm jiwa ini...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan