Rabu, 3 Oktober 2012

Aku, Dia & Tong Sampah !!

Best gile layan cite ni, ala2 cite Korea .. huhuhu slalu cite melayu jarang yg buat cite bersahaja camtu, tp kali ni aku solute ngan pengarah cite ni.. Best..Best.. Teringat plak kisah zaman remaja dulu2.. ehehe tp tajuk tu kite tune skit "Aku Dia & Friendster" jalan cite hampir sama je.. ehehe lawak2..
 
Lagu dia pun best "Jatuh" Liyana Fizi yg nyanyikan lagu ni, xpernah dengar pun sebelum ni nama penyanyi ni, adakah aku yg x-update atau mmg x-glamour pun minah ni.. aku pun xtau.. ehehe.. what ever it is aku ni mmg jarang update pasal artist2 ni.. dr 100% database aku ni, maybe 5% kot.. itupun database yg lama2 dulu.. huhuhu..
 
Okla da penat & lewat mlm sudah, aku pun nak solat isya' n tito.. esok nk p kerje plak.. Gudnite kengkawan.. nnt sambung cite lg, BB Nuha da lama berlayar... muhahaha... sambil layan U-tube lagu "Jatuh"...
 
 
 
 
Assalamualaikum...
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan