Rabu, 17 Oktober 2012

Punca Baby Nuha Cirit-Birit Akhirnya Ditemui

 
 
Tgk tu dah habis setabung kuih dibantai Ibu & adek, ini kuih yg diorder sempena hari raye, tp xsampai sehari da habis satu bekas.. huhuhu...
 mau adek x-cirit birit.. :)
 
 
Mlm2 pun kene mandi, cian tuit ibu, nk buat camne, adek da cirit, ibu terpaksa mandikan adek walau agak kesejukan...
 
Inilah dia puncanya baby Nuha cirit birit, sian tecit ibu dah 6 kali Popo harini, bile ibu duk pikir2 apekah sebab adek berak xberenti plak ni, akhirnye kesimpulan dibuat adek telah menelan hampir 5 biji tart nenas smlm. hehehe itula ibu da cakap adek xleh makan lg tp adek nk jugak.. kan da cirit birit.. Tp adek sihat je ibu nampak, so far xde sindrom kelesuan. harap2 adek ok je...