Rabu, 3 Oktober 2012

TV3suku & Penyampai Berita = Bangang !!!

Bodoh ... Bengap ... sampai 10 keturunan agaknye... Kepala otak ko la nk tuntut kerajaan Selangor amik alih hutang rumah ko, konon org miskin, padahal ko dapat rumah PPRT tu bukan ko yg duduk pun, Siap ko sewakan plak kt org lain, pastu buat cerita mcm2. Klu ko dah sedar yg pendapatan bulanan ko tu xcukup utk menampung Kos sara hidup Keluarga ko di Negara Malaysia yg Cekik kedarah sejak beberapa tahun ni, Ko pergila buat press confrence pada Kroni Lahanat Najis Rojak & Rosmampus tu, yg ko duk melalak kt Kerajaan Negeri apehal. Sedar diri plak ko yea, hidup susah .. xcukup makan.. gaji cinonet, barang keperluan sume cekik kedarah, tp yg ko sokong jugak kerajaan yg cekik darah tu, nasib ko laa.. xpayah nk salahkan org lain... Ape punye bendol bin Bengap la ko ni SamDol... 

Layan TV 3suku mmg sakit otak. Mcm bangang, konon la sangat nk membela nasib rakyat... bela kepala bapak ko laa.. xpayah nk propa lelebey.. sume org dah muak + tepu dgn agenda yg meloyakan tu !!!
 
Klu camtu, aku pun nk mogok gak ni, Kerajaan Syaitan Kepala Segala Malaun, Sile tarik balik Hutang PTPTN aku yg ko over debit dalam akaun aku tu, Aku amik pinjaman hanya 10,500 MYR shj tapi diorang claim aku amik 14,000 Bala punye kerajaan, datang dari mana 3,500 lg xtau, syaitan mana yg songlap agaknye. Xpasal2 aku nk kene tanggung duit yg aku x-amik. Alasan ade transaksi masuk ke Akaun. Ko tengok yg transaksi masuk aje ke, yg transaksi keluar within 1 minit after ko xnak tengok pulak yea. Konon2 aku taula ko nak masukkan duit time tu & dah siap tercegat kt depan ATM mechine utk withdraw the whole amount. Aduyaaiii mmg bengang punye kerajaan. Klu sungguh aku keluarkan pun mane noleh aku withdraw selepuk 3500 MYR tu skali, limit 1500 je Dol, Bodoh punye pentadbiran PTPTN. Xhabis2 nk cekik kedarah rakyat cam aku ni... Lingkup la cepat pemimpin jahat wal cekik darah rakyat camtu.
 
TV3suku mmg menyesakkan kepala + Informasi jumud. Klu dulu org nk baca paper + menonton berita untuk update maklumat terkini tp skrg sape yg layan berita lahanat plus newspaper bangang makin meloyakan + menambah maklumat sampah dlm database kepala otak... Pengisian yg diberi semuanya sampah + 0 maklumat berilmu, itulah tanda Menteri penyiaran yg Bodoh + Bangang + xde maklumat berguna utk di sebarkan pada rakyat, yg ade.. hari2 fitnah itu ini, propa situ sini, melalak siang mlm... 
 
 
 
 BODOH !!!
 
 
 
Mood yang sangat bengang dgn propaganda media eletronik. Harap nnt klu PR naik pecat aje person  incharge yg buat editing utk maklumat yg disiarkan tu. Otak Udang semuanye, Belajar bertingkat2, tp Bodoh berlapis-lapis.. Buang duit mak-bapak je hantar University ingat suh jadi manusia tp jadi kaki fitnah & memecah-belahkan masyarakat...
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan