Jumaat, 5 Oktober 2012

Cari Shoes Ibu TAPI Beli Baby NIKE


 
 
Berwindow shopping di Alamanda Putrajaya, pusing sampai patah kaki. Dari last month duk tunggu Nike Dual Fusion sampai stok. Tp sampai sudah xsampai-sampai. Dah berbulu kepala rasenye duk menunggu, uh bosan betul klu main tunggu2 ni... hmm penat betul-la camni. Habis Al-Ikhsan store merata KL aku pusing duk cari size, sume ckp xde size 7.5 or 8, yg banyaknye size 5 & 6 je katanye. aarrrgghhhh penaattt-la camni, nnt aku beli yg lain, tup-tup jumpe plak size-nye nnt, slalu camtu.. aduyaii sabor-sabor.. tunggu sampai hujung bulan ni, klu xde jugak aku angkat la memana kasut pun... xkuasa nk tunggu2 dah.
 
 

 
Nak jadi cerita, aku dah penat duk memusing cari kasut aku xjumpe2, aleh2 aku beli kasut baby Nuha.. huhuhu... huh puas hati jugak dapat beli something. hahaha... melepas perasaan sesorang. Adek pun seronok je yea. Xpela syg, Ini hadiah untuk Bestday adek yg ke-9 bulan ok. Take Care Ur shoes yea syg. Last month pun ibu dah beli shoes kt adek, last 2 month pun ibu dah beli shoes adik jugak. Tp pakai sekejap je da comot + tembus kt hujung ibu jari kaki, ape punye aktif-la tecit ibu ni yea. Xtercapai fikiran ibu nk pk camne blh tembus tu. hmmm.. samada ade mmg adek betul2 aktif atau kualiti kasut tu mmg "down to earth.." huhuhu...
 
 
 
 
So mlm ni kite blh tido dgn aman, jom ibu nk siap2 tukar lampir adek & kite take a rest yea syg, ibu pun da penat jalan2 td, duit pun da manyak terbang. Masuk je gaji trus terbang kiri-kanan-atas-bawah. Entah sempat entah tidak ibu nk grab shoes ibu ni. Harap2 sempatla. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan