Isnin, 23 Julai 2012

Dugaan Di pagi 3 Ramadhan

Pagi2 datang Office dgn mood yg sgt cool, hantar Nuha ke umah Opah di putrajaya & terus ke tempat kerje, tp pagi ni aku slow motion je xbawak kete cam pelesit ehehe coz masih awal lg, so xperlula nk terkejar2. Lepas Tol Besraya tu ade satu kemalangan melibatkan 5 buah kenderaan berderet. Hmm pagi2 Isnin da boleh dugaan. Mudah2n sabar yea semua insan yg terlibat.

Sesampai di opis, bukak laptop & terus siapkan kerje2 yg belum siap. Skali dapat call dari Lembaga Peperiksaan Malaysia (LPM) berkenaan dgn dokumen yg belum di submit dr last week, harini adalah last day utk diorang terima, klu xdpt jugak maka diorang xkan consider sume proposal berkenaan dgn tanah di LPM jalan Duta.

Ahhh yg sakit hatinye nama aku jugak yg kene, padahal last week minah tu da ckp dia nk send & contact that person incharge. Skali dia xbuat ape pun, xupdate ape2 pun. aleh2 aku kene laser ngan manager. Panas2... xpasal2 aku dituduh lepas tangan. isskk sakit betoiii hati tp xpelaa.. lantakla nk kate ape pun, yg aku tau itu  bukan salah aku & bukan skop kerje aku pun. Manala aku tau sume dokumen syarikat duk kt mane, yg tau semua kerje tu adalah admin opis. mentang2 satu negeri so main sesedap rasela  asyik nk kenekan aku je, banyaklaa.. xpelaa nnt di akhirat nnt taula... sngt bengang selalu dipersalahkan tentang perkara yg bukan sepatutnya aku dipertanggungjawabkan. Aku da tolong mana yg patut tu da kire baik pun. Skali kite plak yg kene kondem. hmm sabor ajelaa.. da nk buat camne adat manusia yg suke berasabiyyah.

Mood pagi Ramadhan yg masih dlm tahap kesabaran yg maksimum & xde mood nk layan perkara2 bodoh yg cube menggugat keimanan aku di pagi ini. Ameen ya Rabbal a'lamin.. Klu ade tersalah bicara mohon di maafkan yea..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan