Sabtu, 14 Julai 2012

Shopping D' TESCO bersama Baby

Pagi2 lg aku da bersiap-siap nk balik ke rumah, smlm aku tompang tido rumah Opah di Putrajaya, ade sedikit gangguan emosi smlm, so aku rase better aku tido umah cik je. ehehe actually aku ni tersangatlah penakut org-nye, cume selama ni aku cube & terus mencuba utk melatih diri-ku supaya menjadi manusia yg berani. Tp kekadang mmg xterhitung rase suspen dlm diri ni.. so terpaksalah aku mencari tempat utk mendapatkan teman tido.. kuikuikui...

Citenye pg td aku ke TESCO bersama bb Nuha, beli barang2 dapur yg da hampir habis sumenya. sambil tu aku cari snek & buah2 utk adek, coz skrg adek da pandai makan, mcm2 da adek makan. Harini bb Nuha da boleh sambut hari jadi yg ke 6 bulan, hehehe... Hmm penat jugak bershopping sesorang sambil sebelah tangan memangku adek, bayangkanlah.. aku cume ade 2 belah tangan, sebelah tangan galas handbag, sebelah dukung adek, blakang plak galas brg adek sambil menolak troli brang2.

Dgn menggunakan akal yg diberikan Allah ni aku dapat satu Idea, hehehe Idea baik punye, aku pusing kat bahagian towel tu, pastu aku susun 2 helai towel kt dlm troli brg & than aku letakkan adek dlm tu.. ehehe selesailah masalah nk pegang adek.. aarrgghh senang skit nk bershopping, adek plak senyap je duk dlm troli TESCO tu, anak ibu mmg budak yg sangat baik dan memahami ibu, muahaha syg anak ibu...

Lepas hampir sejam pusing TESCO tu maka tiba part nk bayar plak, dlm kepala aku ni duk pk whether aku nk beli ke nk pulangkan balik towel yg aku buat alas Nuha td. last aku amik keputusan utk tinggalkan towel tu kt depan kaunter lepas siap2 bayar sume.. hehehe muka xbersalah je kuarkan adek & sangkut towel kt troli depan kaunter.. hehehe.. nasib laaa.. sape suh xsediakan troli yg boleh letak baby kt bahagian atas tu..  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan