Jumaat, 23 November 2012

Gulai Lemak Cili Api

 
 
Aku bukanlah seorang perempuan yg pandai menggoda, bukan juga pandai bergaya. Aku hanyalah seorang gadis kampung yg hanya tau menghargai & menzahirkan kasih syg melalui perbuatan bukan sekadar berkata-kata. Semoga dirimu dapat merasakan kebahagiaan walau hanya seketika. Ape yg aku tau, aku akan sentiasa bersama kamu & menyayangi-mu hingga ke-akhir nafasku.
 
Balik dari opis ptg td aku terus berkejar ke Pasar Borong Sri Kembangan. Hasil belian adalah  sekilo Udang galah & juga seekor ayam. Udang galah tu adalah untuk masakan mlm ni coz my hubby balik ptg ni, InsyaAllah mlm ni sampai la kot tp xtaula jam bape sampai ke rumah. Xpela, nnt da sampai bolehla hubby makan, coz minggu lepas aku dah janji nk masakkan lauk gulai lemak cili api ky dia skali xkesampaian untuk di masak. So today aku dah tunaikan hajat my hubby yg mengidam mcm2 sejak akhir2 ni. Nnt makan banyak2 ok.  
 
Semoga sampai dgn selamat & cepat coz da lapar ni. Hmm klu lambat sgt nk sampai nampaknya ade org yg akan ngap dulula nampaknye, coz xelok mkn mlm2 sgt, nnt bertambah Bam jadinya.. ehehe.. :)
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan