Sabtu, 24 November 2012

Sarapan Nasi Lemak Royale

Haiii kawan2.. Selamat berhujung minggu...
 
 
 
Jom sarapan Nasi Lemak Royal this morning. Klu di Alor Star Nasi lemak Royale ni sgt glamour, tp mase aku duk Aloq Staq dulu pernah gakla try nasi lemak yg menjadi kegilaan ramai ni. Tp ape boleh aku simpulkan kepada peminat nasi lemak, nasi Lemak royale ni  rasa dia ala2 je, xdela mantaap sgt pun sambal dia, cume nasi dia color kuning. Sebab tula nama dia "Royale" ala2 color raja camtu.. huhuhu mcm2.. Tp itu mengikut aku punye raselaa.. maybe korang boleh cuba jugak dulu.. kt Jitra pun ade kedai nasi lemak ni...
 
 
Sambal telur puyuh.. yummy2.. :)
 
 
Ikan bilis Pangkor, RM65 sekilo... sedappp...

 
Ayam berempah my hubby yg buat, nampak mcm sedap...
 
So pagi ni aku baru siap masak nasi lemak ni, berpagi2 lg aku dah bangun & keluarkan ayam. Sekarang ni tinggal nk mamam jelaa.. jap lg aku nk ke Shah Alam, nk register something kt SACC Mall... nnt da berjaya register aku akan share kt sini ye.. 


 
 
Oklaa jemput makan semua...
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan