Khamis, 1 November 2012

Kakitangan Awam Vs Private

 
Penat + Letih duk melakukan perkara yang sama tapi tidak juga siap. Seminggu ni aku asyik ulang alik Kajang - DBKL - PTD U5 Shah Alam - PTG SUK Shah Alam - JUPEM. Setiap hari menjelang petang hujan lebat pasti melanda. Bile hujan mencurah2 jalan plak Jam bagai nk rak. Penat see camni, klu penat tp kerje siap okla jugak, ni dapat penat saje tp kerje xsiap2.
 
Ade je macam2 halangan, aku pun kekadang bengong dgn system kerje kakitangan kerajaan ni, terutamanya Di DBKL, cam hampeh !! dari tingkat 8 sampai ke tingkat 19 aku naik. masing2 suh aku pegi ke situ pastu ke sini plak... tp xjugak aku dapat solution-nye. Dahla lift di DBKL tu ala2 bengong skit. ade lift hanya serve level ganjil shj, ade plak level genap je. So klu tersalah masuk lift kene turun naik tangga la jawab-nye... aiisshhh... sakit ati toiilaaa.. sape-la yg ngok sgt buat system entah ape2 camtu.. mmg betol2 menyusahkan org...
 
Mood masih boleh bersabar, even dah agak hot & spicy.
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan