Ahad, 4 November 2012

Ayam Penyet Terbaik @ Seksyen 7 Shah Alam

 
Ini lauk my hubby, puyuh penyet .. yummy2...
tp aku xsuke puyuh ..ehehe
 
Muahaha... Jalan-Jalan Cari Makan Di Shah Alam. Setelah hampir setahun aku x menjengah ke restoran Ayam Penyet Seksyen 7 Shah Alam, semalam after siapkan kerja2 aku ajak hubby singgah makan tengah hari di situ. Hmm yummy2 mmg mantoop ayam penyet kt sini. Dari dulu sampai skrg mmg tidak menghampakan. Sambal lado mmg berasap, sesiapa yg xtahan pedas mmg xleh nk makan aku rase. Tp aku mmg feberet yg hot & spicy ni...
 
 
Hah ini dia aku punye, ayam penyet .. sedaaapppp ...
 
Sesiapa yg kebetulan sampai di Shah Alam dan bercadang untuk mencari kedai yg sedap untuk makan. Silalah ke Restoran Ayam Penyet di Pusat Komersil Seksyen 7 ni. Lokasi kedai adalah sebaris dengan Wisma kain JAKEL, sebelah je dgn JM beriani. Even ade banyak lagi kedai yg sedap2 di Shah Alam, cuma ini adalah salah satu kedai pilihan yg sedap untuk di cuba. InsyaAllah jika ade kelapangan aku akan update kedai2 makan yg mesti di lawati di Shah Alam.. maklumlah aku ni mmg suke jalan-jalan cari makan... itu pasal aku makin sihat & comel je .. ehehe ..:)

 
Buuurrrgggghhhh dah kenyang.... ehehehe

 
Ok dah makan kenyang2, ape lg time utk bayar plak laa cek oiii...
hah tu dia... huhuhu.. oklaa skali skala kan.. :)
 
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan