Jumaat, 2 November 2012

Kuih Traditional @ Putrajaya

 
 
Hello kengkawan, pernah makan kuih ni ? Kepada penggemar Krim Puff ni, aku cadangkan korang melawat ke pasar malam Putrajaya di precint 2 setiap Selasa & Jumaat, pasti korang akan teruja pada kegebuan krim & juga kelembutan rotinya.. Ummpphhhh sgt sedap ko.. Jom singgah usha kuih ni !! 
 
aku adalah peminat setia kuih pak cik ni, mmg setiap kali dtg hanya semata-mata nk beli kuih pakcik ni je, yg lain2 tu hanya selingan. xpercaya ?? boleh cuba try test sekali .. ehehehe... Iklan free utk pakcik ni.. xde kaitan mahupun share sama skali. :)
 

 
 
Pastikan kuih yg korang nk beli tu berada di line ketiga dari bangunan jabatan. hah kt bawah ni ade aku show gambar pakcik & layout gerai dia skali. Klu xjumpe jugak mmg xleh nk membatu la den..  
 
Harga untuk yg besar RM7 sebekas, didalamnye ade 22 biji kuih, klu yg kecil RM4 didalam-nya ade 11 biji kuih. So better korang amik yg besar. mmg xmenyesal aku ckp ko. hehehe..



gerai pakcik ni menjual kuih dlm bungkusan plastik, klu yg letak dlm talam tu xsedap. makesure cari yg ni ok. tengok tu masih bersusun lg kuih pakcik... nnt xsampai jam 7 sure licin. so kepada penggemar krim puff dtg sebelum jam 6.30 ptg untuk menjamin anda dpt membeli kuih pakcik ni yea.. huhuhu selamat mencuba...