Selasa, 13 November 2012

Hubby Jadi Mr. Mama for 3 Days

Hari ni aku dah mula kerja selepas seminggu lebey bercuti. Klu ikutkan hati aku ni mmg aku nk sambung cuti lg. Tp apekan daya tuntutan kerja mesti diutamakan setelah seminggu aku tinggalkan tanpa sebarang berita.
 
Seminggu ni my hubby masih bercuti lg. Memandangkan hubby bercuti so aku dgn rasa bangga mengambil keputusan untuk tinggalkan my baby Nuha dgn her Abi ajela. Xpayah susah2 aku nk buat U-turn ke Putrajaya. Jimat Tenaga & x-jam di Silk Highway. ehehe..
 
Selang sejam aku akan call hubby untuk monitor keadaan. Hehe yg lawaknya bile aku call tanya ape dia buat dgn baby. Hubby cakap "baru sudah cuci baju, jemur baju & tidurkan adek" aku yg duk kt office ni tergelak sesorang je. Adeehh rase lawak bercampur kesian pun ade. Ehehe.. x-sangkala plak my hubby boleh jadi Mr. Mama yg berjaya. U are Bravo Syg... Muhahaha..
 
Dari dlm telefon terdengar suara my baby yg berceloteh bahasa yg tidak di fahami. Adik dah quite active sekarang. Semoga hubby terus tabah ntuk melayani karenah my baby yg kuat mengemas & merayap entah mana2. Asal nampak pintu terbuka skit mesti dia akan terjah. Terutama skali pintu bilik air & slidding door balcony. Moga semua selamat sampai ibu kembali dari opis nnt petang yea. Take Care with Ur abi yea syg... :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan