Selasa, 13 November 2012

China :: Part 2 : Ketibaan Di Guangzhou

Alhamdulillah syukur ke-hadrat Allah, akhirnya kitorang selamat sampai ke Guangzhou China untuk pertama kali-nya. Mungkin ini adalah perintis untuk ketibaan aku untuk kali yang ke-2, 3, 10 & seterusnya.. ehehe... baru je sampai dah berangan see.. mmg sahla kepala aku ni dah setting kuat berangan je kerjanya.. adooiilaaa, ape lg yg mampu untuk aku lakukan, melainkan berangan.. :)

Kalu time bujang dulu aku suka sangat lagu ni Angan-Angan ~ Raja Emma ehehe, ini penyakit masa dulu-dulu laa. ehehehe zaman anak dara yg comel, aduh..duh..duh... siapakah jejaka idaman yg menjadi pilihan hati ..? tidak lain dan x-bukan mestilah my beloved hubby kan.. kan..kan... muahaha... :)
 
 
Koridor Jinjiang Inn
 
Okeh melalut la plak aku ni, Asyik lari topik je ni ehehe sorry yea. Kitorang sampai di Baiyun Airport tepat jam 12.45 pagi. After angkut barang sume aku amik teksi kt luar. Kos teksi RMB120. Terus ke Hotel pertama kitorang iaitu Jinjiang Inn. Pertama kali sampai di China perasaan adalah seperti berada di KL area Puduraya je.
 
 
Bukan main syok dia tido. adik ni macam Belanda mintak Tanah tau, habis di monopoli semua kawasan katil tu. aku n Hubby terpaksalah mengecilkan diri.. adik2..
 
 
Bilik air bersih
 
Huhuhu teruja ?? hmm xde sangat kot. biasa-biasa aje, coz suasana xjauh beza macam kt KL je. Tp itu adalah perasaan aku pada pertama kali ok. belum lg adegan bershopping & jalan2.
 
 
Di lobby Hotel sekitar jalan 2 pagi.  
 
 
No bilik kitorang dlm kenangan...
 
After check in bilik kitorang terus ZzZZZzZzZz.. Walaupun xberapa boleh nk tido tp aku pejamkan juga mata, coz esok nk jalan2 lg.. & akhirnya terus hanyut di alam mimpi. baby Nuha mmg baik2 aje. Dalam flight pun baik2 aje dia. X-banyak perangai.. I love U so much syg... U alwiz make my life feel easy & glory... muahaha
 
 
Suasana pagi pada jam 6.30am.,dah terang benderang see. view dari bilik kitorang.. suasana pagi sejukk.. sgt nyaman..  I like.. :)
 
 
Ok ibu, adik da siap2 nk jalan2 ni.. Vicks jgn lupa bawa ye ibu, nnt  klu adik kembung perut ibu boleh sapu.. :)
 

8TVT pertama adalah lawatan ke Yuexui Park. Lokasinya adalah depan Hotel Jinjiang Inn je.. so kitorang menapak jela menuju ke pintu utama Park...
 
 
 

 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan