Jumaat, 2 November 2012

Secret Recipe Dalam Kereta


Yummy2... kebuluran seharian x-meyempat nk makan. Kerje punye pasal. Oleh kerana perut tersangatla lapar & badan kelesuan, terpaksa jugaklaa aku ngap walau sepotong kek Secret Recipe di dlm kereta. yerla, xkan nk lepak kt situ sesorang ape kes, baik aku lepak makan dlm kereta lg aman. huhuhu..  
 
Ini adalah lunch aku pada jam 4.30 ptg lepas jumpe pegawai DBKL bahagian Perancang di bangunan DBKL next to Dataran Merdeka. Ingat nk tunggu balik rumah baru beli makanan, tp memandangkan hujan lebat memanjang & jalan di Sungai Besi pasti sesak lg memamaikan so aku terpaksa mengisi perutku yg mula menyanyi lagu P.Ramlee ni... Sebelum nk dera kepala otak & badan menghadap jam yg macam semut sepanjang Sungai besi Highway tu, better aku reward dulu my self dgn sedikit tenaga. Kang ade angin kus2 dtg time jam sat g.. faham2 jelaa perut tgh lapar + jalan plak jam memanjang... letiihh sgt aku ckp ko...
 
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan